Translate

2008-09-03

Olomouc - Praha - Bergen - Forde - DALE I SUNNFJORD

Dne 2. 9. 2008 jsem se poprve ocitla ve Skandinávii - NORSKO. V 5:05 jsem odjela vlakem IC 518 do Prahy - Holešovic (jízdenka jen za 105 Kč - eLiška). Odtud se jelo tzv. Aeroport expresem na letiště - Terminal 2 (cena 45 Kč ). Na letišti jsem jako neznàlek :o) jidlo a napoje tu maj předražený - trojnàsobně. Zavazadla màm dvě - 20 kg + 12 kg + 2 kg cabin baggage.

Odlet z Prahy: 13:05 http://www.norwegian.no/ Cena: 641 NOK = 1923,-

Přílet do Bergenu: 15:25

Odlet z Bergenu: 19:55 (u odbavení mi řekli, že budu muset doplàcet za baggage - prý je povoleno pouze 15 kg zavazadlo a max 8kg handbagasje... hmmm takže jsem musela zaplatit 400 NOK :( chjooo - snad mi to vràtí ta hostitelskà organizace, když mi o tom nic neřekli...

Přílet do Forde: 21:00 (v letence bylo napsano 20:28, ale jelikož bylo zataženo a pršelo přistàli jsme později) Tady na mě čekala Monica, kterà mě odvezla do DALE I SUNNFJORD. Letiště ve Forde je malinkatý - letadla odtud lítaj pouze do Bergenu a Osla. Zde je mapka http://www.wideroe.no/ Cena: 891,- Kc

Pracovat budu jen v pondeli, utery a patek. 8. 9. zacinam makat ve skole v nedaleke vesnici VAGE. Je to 36 km vzdaleno zapadne od Dale - skoro u oceanu...

Žádné komentáře: